Pasívny príjem prostredníctvom affiliate marketingu

Partnerský marketing je jedným z najrýchlejších a najjednoduchších online pasívnych príjmov, aby ste mohli začali zarábať. V závislosti od cesty, ktorú si vyberiete, môže byť investícia do prevádzky minimálna. Všetko záleží na vašom preferovanom marketingovom modeli a na tom, koľko musíte outsourcovať na rozdiel od toho, čo robíte sami. A najlepšia časť je, že ho môžete aplikovať  na akomkoľvek druhu stránky, pre ktorý affiliate marketing nastavíte, či už je to blog, stránky všeobecného záujmu, alebo e-commerce obchod.

vydělat

Čo je to affiliate marketing?
Tento druh marketingu prináša spôsob, ako môžete zarobiť peniaze na propagáciu a predaj tovaru alebo služieb bez toho, aby ste museli byť zodpovední za produkt, prepravu alebo plnenie objednávky.
keď sa položka predáva prostredníctvom vášho partnerského účtu, dostanete províziu – určité percento alebo sumu za tento predaj. Je to situácia, ktorá je výhodná pre vás aj pre podnikateľov: získajú bezplatnú inzerciu a zákazníkov, ktorých by inak nedosiahli, a vy ste odmenení za prácu, ktorú ste vložili.

Pozrime sa, ako to funguje.
V praxi sa využívajú dva spôsoby, ako partnerský program bude sledovať odkazy, ktoré im pošlete:
1. Personalizované affiliate odkazy – Ak váš partnerský program používa odkazy na sledovanie predaja, dostanete prihlasovacie meno a odkaz priradený k vášmu účtu, ktorý odošlete zákazníkom, takže nákupný proces môžete sledovať .
2. Cookies  – Niektoré programy používajú cookies namiesto personalizovaných odkazov. Cookies sú malé kúsky dát, ktoré internet používa na sledovanie niekoho, kto je online. Je to spôsob, ako zistiť, odkiaľ prišiel zákazník a čo si kúpili.

eshop

Typy partnerských ponúk
Väčšina ponúk, ktoré budete vystavení, môže byť rozdelená do dvoch základných kategórií:

  1. Produkty
  2. Služby

Produkty
Existujú dva typy online produktov, ktoré môžete ponúkať cez partnerský program affiliate marketingu: fyzické a digitálne. Marketingové stratégie, ktoré využijete, sa v žiadnom prípade nezmenia, ale každý z nich príde s vlastnými súbormi kladov a záporov.
Služby
Existuje mnoho služieb, ľudia platia za partnerské programy. Niektoré príklady sú:

  • Finančné služby
  • Služby sociálnych médií a digitálneho marketingu
  • Profesionálne služby (hosting, spracovanie platieb atď.)
  • Služby súvisiace s cestovaním, ako je napríklad Hotels.com

Ohodnoťte příspěvek